• (Android/iOS) Candy Manor - Home Design mod birçok jeton

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod birçok jeton ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Candy Manor - Home Design 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Kaldırılması gereken bir sürü aksaklık var.

    Bu oyun aşırı derecede yavaş ve donuyor ve ardından oyun yanıt vermiyor diyor.. iyi bir oyuna benziyor. .keşke çalabilseydim?!

    Sanırım geliştiriciler uyuyor. Cz içinde özel bir şey yok. Sadece 4-5 çeşit var. 350 aşamayı geçtikten sonra bile içinde yeni bir şey bulamıyorum. Herhangi bir çocuk çok kolay oynayabilir. Uyanan ve içinde biraz yeni olan geliştiriciler talep ediyoruz. Çok çalışın lütfen. Gelir, reklam yoluyla sizin için tek hedef olmamalıdır.

    Güzel bir oyun ama her seviyeden sonra bir reklam çok fazla. Bu oyun için çok fazla potansiyel var. Bunu Facebook ve/veya Google Play ile bağlamak, oyunun ilerlemesini kaydetmek için harika olurdu. Reklamları kaldırmak için ödeme seçeneği. Daha sonra, etkinlikler düzenlemek harika olurdu ve insanların can göndermek ve ekip etkinliklerine katılmak için katılması için bir ekip oluşturmak vb.

    Bu oyunu çok beğenerekmeyen bir üründen vazgeçirmekten oyunlardan herkese tavsiye eder immmmmmmmmmmmmmmmmmmmmklgyystd48euojvsryy

    Çok kötü 1 yıldız veremiyorum bu oyunu oynarken de reklam ve reklam gibi birçok sorunla karşılaşıyorum ve grafik iyi değil ve bu oyunu çok kötü oynadıktan sonra başımız ağrıyor lütfen oyunu geliştirin.

    Oyunu çok sevdim ve 750 levele kadar çıkmayı başardım, sonra "Zz" ve "yakında geliyor" dedi ve başka bir şey yapmama izin vermedi. Kaldırdım ve yeniden yükledim ve bu beni 170. seviyeye geri getirdi. Kaldırıyorum, utanıyorum çünkü oyunu sevdim.

    tşk

    Daha fazla indirmedim ama birileri beğenmiş güzeldir.

    Oyun sürükleyici ve güzel. Ama bir kez daha yüksek seviyelere ulaştığınızda, hayal kırıklığı vuruyor çünkü çok fazla var ve çok fazla dediğimde, inan bana, her adımda EKLER var. Ve her seferinde gerçekten sinir bozucu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :